11 listopada

„Uratuj mnie”, czyli szybko lećcie do księgarni

UWAGA!!! Facebook donosi, że nakład „Uratuj mnie” Patricka George'a właśnie się wyczerpał. Kto nie ma tej książki, niech w te pędy biegnie szukać ostatnich egzemplarzy w księgarniach, bo potem będzie płacz i zgrzytanie zębów.
„Uratuj mnie” Patrick George

A warto! „Uratuj mnie” to książka mądra, edukacyjna w dobrym tego słowa znaczeniu i ze świetnym proekologicznym przesłaniem. Picturebook bez słów uczy wrażliwości, empatii w prosty i nienachalny sposób. Skłania do działania. Zmusza do przemyśleń i tych całkiem małych, i nawet dorosłych. W dodatku jej aktywizująca forma naprawdę wciąga.
„Uratuj mnie” Patrick George

„Uratuj mnie” Patrick George

Jednym ruchem ręki dziecko może przywrócić naturalną równowagę świata, umieścić zwierzęta we właściwym dla nich środowisku. Wystarczy przewrócić foliową stronę, by skóra tygrysa sprzed kanapy zamieniła się w rozkosznie bawiącego się tygryska, by cyrkowy słonik wrócił do swojego stada, a kury opuściły ciasną halę i radośnie dziobały trawę na łące.
„Uratuj mnie” Patrick George

„Uratuj mnie” Patrick George

W niezwykle czytelny sposób za pomocą świetnych uproszczonych ilustracji możemy pokazać dzieciom, dlaczego cyrk ze zwierzętami nie jest dobrą rozrywką, czemu sztuczne futro jest lepsze od naturalnego i dlaczego kołnierz z lisa wcale nie zdobi szyi pseudoelegantki. 
„Uratuj mnie” Patrick George

„Uratuj mnie” Patrick George

Prosto, z sercem i sensem o ochronie praw zwierząt nie tylko dla najmłodszych. W moim domu ta pozycja wzruszyła wszystkich, szczególnie pewną wrażliwą 11-latkę. 

Uratujcie więc ostatnie błąkające się gdzieś na półkach księgarni egzemplarze. Koniecznie!


URATUJ MNIE
Tekst i ilustracje: Patrick George
Wydawnictwo: Bajka
Data wydania: 2017
Okładka: twarda
Liczba stron: 30 + 11 foliowych przekładek
Format/forma: midi
Sugerowany wiek: 3+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2017 Mamobab czyta